Translate

domingo, 1 de septiembre de 2013

Pidamos cesen estas matanzas y carnicerías ante la llegada del Nuevo Año:




Rav Yubal Cherlow, director de la Yeshiva de Petah Tikvá ha redactado una plegaria especial que se recitará en Shabat  en los centros de la juventud sionista religiosa  Bné Akiva y otros lugares. Le invitan a unir sus súplicas en esta oración

                                                        SEÑOR del Mundo  TU que estableces la Paz en los cielos...
ריבונו של עולםהעושה שלום במרומיו,


אף שלא הוסמכנו לתקן תפילות – אין אנו יכולים עוד להביט אל הטבח הנעשה בעולמך ולא להתפלל על כךאף שאנו יודעים כי שני הצדדים במלחמה הם שופכי דמים פראיים – אין אנו מסוגלים לשתוק בשעה שנפגעים רבים רבים שהם מחוץ למעגל הלחימה.
אנו פונים אליך בתפילה כי תעורר ברוצחים את האנושיות הפשוטה ואת מידת הרחמיםאת ההכרה כי כולנו נבראנו בצלם א-לוהים וכי גם למידת האכזריות יש גבולותותופיע בעולם את מה שכתבת בתורתך « שופך דם האדם באדם דמו יישפךכי בצלם א-לוהים עשה את האדם« .
שלח בנו גם את התבונה לדעת מה לעשות בשעה הקשה הזובו שוב מתגלה הצד האפל שביצרם הרע של בני אדםואין אנו יודעים מה מוטל עלינו מול מציאות מרה זושלח בנו את היכולת לפעול ככל יכולתנו כדי למנוע שפיכות שמים בעולםובמיוחד בארץ הקדושה והרחבהעליה כתבת בתורתך « וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתֶּם בָּהּ כִּי הַדָּם הוּא יַחֲנִיף אֶת הָאָרֶץוְלָאָרֶץ לֹא יְכֻפַּר לַדָּם אֲשֶׁר שֻׁפַּךְ בָּהּ כִּי אִם בְּדַם שֹׁפְכוֹ« .
עושה שלום במרומיוהוא יעשה שלום עלינוועל כל ישראלואמרו אמן



   TU que estableces la paz en los cielos trae la paz sobre nosotros y sobre todo Israel. Amen.


No hay comentarios:

Publicar un comentario