Translate

jueves, 29 de mayo de 2014

Música








ג’סטין טימברלייק

ג'סטין טימברלייק בכותל: התמונה שהסעירה את המעריצים

מאת: שי ארזואן, מערכת וואלה!
פייסבוק
טוויטר  

הזמר שהגיע להופעה בארץ, פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו בעיר העתיקה בירושלים. רגע אחר כך, מערציו הרבים הביעו את דעתם על ביקורו של טימברלייק בישראל. בעד או נגד? וואלה! סלבס מהומה



סכסוך? ג'סטין טימברלייק בכותל המערבי (צילום מסך, אינסטגרם)סכסוך? ג'סטין טימברלייק בכותל המערבי (צילום מסך, אינסטגרם)
סכסוך? ג'סטין טימברלייק בכותל המערבי (צילום מסך, אינסטגרם)



La estrella del pop  ha encendido los ánimos con su vista al Kotel y es muy comentada entre sus seguidores en las redes sociales.
Los propalestinos están furiosos , porque el cantante dice "Israel"  y ellos afirman que jamás existió israel y que solo fue y será Palestina . Hablan de una "Palestina ocupada" , de la "Eterna Palestina" y de cosas similares que uds. ya se imaginan.



  El cantante no dice nada sobre el asunto.






לעולם לא אשכח את היום הזה. טימברלייק באינסטגרם ()



האורח המיוחד בארץ מעורר מחלוקת? וואלה! סלבס סיפרה לכם על הטיול הסודי שג'סטין טימברלייק ערך בירושלים לפנות בוקר, יחד עם הוריו ואשתו ההוליוודית ג'סיקה ביל - הגיע הזמן לשתף את המעריצים במסע הרוחני המרגש.
הלילה (ג') שיתף טימברלייק בחשבון האינסטגרם שלו תמונה שצולמה בכותל המערבי שבעיר הבירה, שבה הוא נראה מניח את ידיו על האבנים, בצירוף הכיתוב "הארץ הקדושה... איזו חוויה. אני לעולם לא אשכח את היום הזה".
משרד התיירות כנראה צריך להודות לטימברלייק, מכוון שאחרי חשבון האינסטגרם שלו עוקבים קרוב לארבעה וחצי מיליון בני אדם מרחבי העולם (ולחשבון הטוויטר שלו יש יותר מ-32 מיליון עוקבים!), שכעת נחשפים למסע הרוחני והמרגש של נסיך הפופ ביזראל.


היוש. ג'סטין במלון בהרצליה (צילום: ברק פכטר)היוש. ג'סטין במלון בהרצליה (צילום: ברק פכטר)
היוש. ג'סטין במלון בהרצליה (צילום: ברק פכטר)


כמובן שהתמונה של טימברלייק גררה אחריה תגובות נזעמות ברשת, בהן דיונים של מעריצים אנטי-ישראלים ומעריצים יהודים וישראלים מרחבי העולם. אלה, ניצלו את הרשתות החברתיות גם להתנגחויות פוליטיות כמו "פלסטין לנצח " ו"זו לא ישראל אלא פלסטין הכבושה". מנגד, מעריציו הישראלים של הכוכב, ניצלו את הפלטופורמה להגן על מולדתם עם סיסמאות (בהן "עם ישראל חי") וכמובן שהביעו התרגשות מהמחווה של טימברלייק למערציו בארץ.
זו לא הפעם הראשונה שביקור של כוכב פופ בינלאומי על אדמת הקודש, גורר ריבים פוליטים ברשתות החברתיות (תניח לנו רוג'ר ווטרס). רק באוקטובר האחרון נחתה כאן ריהאנה להופעה בפארק הירקון ובין ליפסינק אחד לשני גם דאגה לעדכן את מעריציה בתמונות מביקור הבזק שלה ביזראל.
מהר מאוד הפכו התמונות של רי-רי לזירת קרב בין מעריציה הישראלים של הכוכבת, לבין מעריציה המתנגדים. "קוראים לזה פלסטין!", כתב מתנגד אחד, "אני לא פלשתינאי אבל אני תומך במה שנכון". נו, למה לריב?

וואלה! סלבס מוכנה להתנצר עבור לילה אחד עם ג'סטין. אינשאללה .









פפראצי
תודה באמת
ג'סטין טימברלייק בכותל המערבי
כוכב הפופ העלה הערב תמונה שלו מהביקור בכותל והצית מהומה באינסטגרם. וגם: פפראצי מחלון הסוויטה הפרטית שלו

פוסט שהעלה הערב (ג'), כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק, גורם למהומה ברשת האינסטגרם. בפוסט נראה הזמר, כשהוא מתפלל וידיו מונחות על אבני הכותל המערבי, בתמונה שככל הנראה צולמה לפנות בוקר, מיד לאחר נחיתתו בישראל. בכיתוב המלווה את התמונה כתב טימברלייק: "ארץ הקודש... איזו חוויה. אני לעולם לא אשכח את היום הזה".

מה שהתסיס את המגיבים בפרופיל של הכוכב היה התיוג - #ישראל, שגרם לפרו-פלשתינים מבין מעריציו, לזנק ולמלא את התגובות שמתחת בדברי נגד בסגנון - "זו אף לא הייתה ישראל זו תמיד תהיה פלשתין".  לפי שעה, הכוכב לא הגיב על הדברים.

לעולם לא אשכח את היום הזה. טימברלייק באינסטגרם ()
לעולם לא אשכח את היום הזה. טימברלייק באינסטגרם 

ומוקדם יותר היום, לאחר חצי יממה דרוכה, בה חיכינו וחיכינו ומי לא יצא? ניחשתם נכונה - קיבלנו תיעוד ראשון של כוכב הפופ בבית המלון בו הוא שוהה עם משפחתו בהרצליה.
  
בוקר טוב אדון גוטה! (צילום: מוטי לבטון)
בוקר טוב אדון גוטה! 

ההתנהלות החשאית התמוהה של הזמר וההפקה שסביבו גרמו, החל מהבוקר, לכל כלי התקשורת בישראל כאב ראש רציני. כי מה בסך הכל רצינו? יציאה מסודרת של הזמר לכתבים ולצלמים שממתינים לו, כמה תמונות נחמדות למזכרת ואולי איזה "שלום" במבטא אמריקאי מבוייש? אבל לא, מישהו חשב שזה יהיה הרבה יותר נחמד לגרום לנו להזיע. ובכן, לא שועלים ותיקים כמונו ירימו ידיים ובמסגרת הניסיונות (החוקיים) שלנו להציץ לזיו פניו של האושייה ההוליוודית, הצלחנו לקלוט אותו מציץ מהמרפסת לנוף הישראלי שממול. 

על פי הדיווח מהבוקר, לאחר שנחתו בארץ הקודש, יצאו טימברלייק ובייל לסיור בירושלים, ביקרו בכותל המערבי ואז חזרו למלון בו ישהו בישראל, הריץ קרלטון בהרצליה, עד ה-30 בחודש, אז ימשיכו להופעה הבאה של הזמר ברבאט שבמרוקו. טימברלייק צפוי להופיע מחר בערב מול 44 אלף צופים בפארק הירקון בתל אביב.

ראינו אותך! (צילום: מוטי לבטון)
ראינו אותך! 

טוב, הבנו את הקטע. (צילום: מוטי לבטון)
טוב, הבנו את הקטע. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario