Translate

miércoles, 13 de agosto de 2014

תרומת סבונים לצה"ל מעוררת קריאות חרם נגד "גרנייה"


UN DONATIVO DE JABON GARNIER HACE QUE LOS PROPALESTINOS LLAMEN AL BOICOT.




ו לחיילות, מתנת המותג הפופולרי. גולשים פרו-פלסטיניים זעמו, והחברה נאלצה להתנער מהתרומה - ולהתנצל


חברת התמרוקים גרנייה התנצלה בפני לקוחותיה, אחרי שחבילות עם 500 מוצרי טיפוח מתוצרתה נשלחו לחיילות צה"ל במהלך מבצע "צוק איתן". החברה נמצאת בבעלות ענקית הקוסמטיקה לוריאל שבסיסה בצרפת.
גורמים פרו-פלסטיניים מתחו ביקורת נוקבת על החברה בשל התרומה, ולקוחות רבים איימו להחרים את מוצריה. אמש, בתגובה ראשונה אחרי יותר משבוע, הגיבה החברה ואמרה כי "גרנייה לא יזמה את המשלוח", וכי מדובר ב"יוזמה פרטית ברמת השוק המקומי". דוברת גרנייה, קארי קר, אמרה כי "אנו מצטערים מאוד אם מישהו נפגע".
התמרוקים הועברו לחיילות על ידי ארגון ההסברה הבינלאומי Stand With Us, הפעיל בקמפוסים בארה"ב, באירופה ובישראל. ב-31 באוגוסט, הודיע הארגון בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא "גאה להעביר את חבילות הטיפוח ה'נשיות' ללוחמות צה"ל האמיצות שלנו".


החיילות ומוצרי הטיפוח שקיבלו (מתוך עמוד הפייסבוק של ארגון StandWithUs)
החיילות ומוצרי הטיפוח שקיבלו (מתוך עמוד הפייסבוק של ארגון StandWithUs)


"המשלוח שהתקבל היום מלא באלפי מוצרים לבנות שלנו, שמגנות על ישראל", נכתב בהודעה. "הן אפילו קיבלו סבון פנים ומינרלים, כדי שיוכלו לשמור על עצמן בזמן שהן מגנות על המדינה. תודה גדולה לגרנייה ישראל על התרומה המדהימה".
נכון לאתמול (שישי), לפוסט נכתבו למעלה מ-3,000 תגובות והוא שותף כ-22 אלף פעמים. מגיבים רבים הביעו תרעומת על התרומה ועל חברת גרנייה, בשל "תמיכתה בצה"ל".
בין התגובות שנכתבו: "לא ידעתי שחשוב כל-כך להיראות טוב, בזמן שאתם רוצחים ילדים תמימים"; "המוצרים הללו נועדו לשטוף את הדם מידיכם שגואלו במעשי הרצח בעזה" ו-"לפלסטינים אין אפילו מוצרים הומניטריים בסיסיים, מזון ומים, אבל לצבא הישראלי מעניקים מוצרי מותרות. לאן הגענו?".
דוברת גרנייה הוסיפה כי "החברה מקדשת את השלום וההרמוניה, אך יש לה מדיניות ברורה לפיה היא אינה מתערבת בסכסוכים או בסוגות פוליטית". שרה קולברון, דוברת ארגון "סולידריות פלסטינית" בבריטניה, מהארגונים שעודדו את קריאות החרם כלפי גרנייה, אמרה כי "אנו מרוצים לשמוע שגרנייה מתרחקת מהניסיון לקשור אותה עם הכוחות הישראלים".

No hay comentarios:

Publicar un comentario