Translate

lunes, 28 de julio de 2014

Noticias


Gal Gadot ,artista mundialmente famosa, recibe insultos por orar, encendiendo las velas de Shabat con su niña,  por los soldados de Israel. 
Su página ,seguida por 5 millones de personas, ha recibido más de 2000 comentarios que le insultan y acompañan con fotos meando la bandera de Israel y obscenidades, incontables , de mal gusto.

by:




גל תגובות לגל גדות שהתפללה לשלום חיילי
 צה"ל: "תתביישי, הרגתם יותר מ-800 איש"
השחקנית הבינלאומית לא ציפתה לקבל מאות תגובות נאצה על פוסט שהעלתה בפייסבוק, בו כתבה כי היא מתפללת לשלום תושבי ישראל. "תתביישי לך גל, אתם הורגים יותר מ-800 חפים מפשע", כתבו גולשים
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית גל גדות זכתה למטר של נאצות בפייסבוק בתגובה לפוסט
בדף הפייסבוק שלה, שבו נראתה מדליקה נרות שבת עם בתה ומתפללת לשלום תושבי ישראל 
חיילי צה"ל. לדף הפייסבוק של גל גדות יש כ-5.7 מיליון עוקביםi
 ()


בדבריה איחלה גדות "אהבה ותפילות לאזרחי ישראל, ובמיוחד לנערים ולנערות המסכנים את חייהם כדי להגן על ארצי אל מול הפעולות הנוראיות שמבצעים אנשי חמאס שמסתתרים כפחדנים מאחורי נשים ילדים. אנחנו נתגבר, שבת שלום".




גדות אמנם קיבלה (נכון למועד פרסום הידיעה) כ-40 אלף לייקים וכ-700 שיתופים, אבל גם 2,500 תגובות מתוכן מאות תגובות נאצה. בין השאר כתבו גולשים בתגובה: "תתביישי לך גל, אתם הורגים יותר מ-800 חפים מפשע בעזה בדרך שבה אתם מגינים על מדינתכם".


עוד כתבו לה בתגובה: "למה אתם לא עוקפים את הנשים והילדים שהם 'כביכול' משתמשים בהם בשביל להרוג את המחבלים". כמו כן צורפו לתגובות צילומים של שריפת דגלי ישראל, של ילד המטיל מימיו על דגל ישראל, ועוד.

הכוכבת הישראלית ממוקמת במקום ה-39 והמכובד ברשימת הנשים הסקסיות בעולם, והיא צפויה לשחק בשלושה סרטי וונדרוומן שייצאו לאקרנים בקרוב. לפני כן שיחקה גדות בכמה סרטים בסדרה "מהיר ועצבני" וסרטים נוספים בהוליווד. מלבד זאת, גדות נחשבת לאחת הדוגמניות העסוקות ביותר בעולם בכלל, ובישראל בפר

No hay comentarios:

Publicar un comentario